.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 1 شنبه

آقاي ناطق نوري سرانجام درباره نظريه دولت وحدت ملي توضيح داد. وي گفت : هشت ماه پيش من اين بحث دولت وحدت ملي را مطرح كردم . دو طرف متوجه نشدند چه مي گويم . اصلاح طلبان با يك تفسير آن را كنار گذاشتند بخشي از اصولگرايان نيز تفسير ديگري كردند و آن را كنار گذاشتند. من گفتم نيروهاي معتدل دو طرف جمع بشوند و يك نفر را براي رياست جمهوري انتخاب كنند كه اولا مقبول رهبري باشد و ثانيا جريان هاي سياسي او را تحمل كنند. به عبارت ديگر يك اصولگراي معتدل رئيس جمهور شود كه هم مقام معظم رهبري او را قبول داشته باشد و هم براي جريان هاي ديگر قابل تحمل باشد. اين فرد مي تواند كشور را اداره و جمع كند اينها فكر كردند كه من مي خواهم براي حضور يك نفر ديگر در انتخابات رياست جمهوري زمينه سازي كنم . من ديدم خودم كه تصميم ندارم وارد انتخاب شوم در حزب و گروهي هم نيستم كه بخواهم فردي را حمايت كنم پس بايد براي چه دست و پا بزنم و به اين و آن بگويم كه منظورم اين نبود. مدتي كه گذشت ديدند خيلي طرح خوبي است . برخي از اصلاح طلبان گفتند خب حالا چرا ما اين ايده خوب را مصادره نكنيم آنها حمايت كردند. حمايت آنها باعث شد طرح رنگ سياسي به خود بگيرد. نتيجه آن شد كه آن طرف مقابل موضع گرفت . اين وسط هم ما مانديم و تيرهايي كه از دو طرف مي آيد.

فرح پهلوي آخرين همسر محمدرضا شاه معدوم نقش اول فيلمي به كارگرداني يك زن كمونيست را برعهده گرفته است . روزنامه انگليسي اينديپندنت و خبرگزاري بي بي سي اعلام كردند فرح پهلوي در فيلم مستند يك كارگردان كمونيست به عنوان نقش اول بازي كرده است . « جفري مك ناب » نويسنده روزنامه اينديپندنت در گزارشي كه پيرامون همين موضوع منتشر كرده نوشته است : « فرح پهلوي ممكن است به شكلي دور از انتظار يكي از ستارگان فستيوال فيلم ساندنس باشد كه در ماه ژانويه در آمريكا برگزار مي شود » . وي روزگاري بازيگر صحنه سياسي در ايران بود و حالا بازيگر فيلم هاي آمريكائي . يعني او هميشه مردم را فيلم مي كند!

سركرده گروهك تروريستي حيات آزاد كردستان موسوم به پژاك در تبيين مواضع اين گروهك در سال جديد ميلادي از اهداف اعلام شده قبلي عقب نشيني كرد و گفت : هيچ يك از احزاب كردي در ايران عراق تركيه و سوريه به فكر تجزيه طلبي و جدا شدن از حكومت مركزي نبوده و نيستند. وي در برنامه زنده شبكه ماهواره اي گروهك ضد انقلاب پژاك درحالي كه لحن كلامش در اين برنامه نسبت به گذشته بسيار آرامتر شده بود اعتراف كرد كه توان مقابله و رودررويي با حكومتهاي مركزي در چهار كشور ياد شده وجود ندارد.

جمعي از عزاداران حسيني در ابركوه به جاي قمه زدن به پايگاه هاي انتقال خون مراجعه كرده و خون دادند. حجت الاسلام غفوري امام جمعه ابركوه در خطبه هاي نماز جمعه از عزاداران و هياتها و دست اندركاران هياتهاي عزاداري شهرستان ابركوه بخاطر برپائي مراسم باشكوه عزاداري سيدالشهدا(ع ) و اينكه امسال هم مثل سال گذشته از قمه زدن در اين مراسم خودداري نمودند تقدير و تشكر كرد. در برخي از هياتهاي عزاداري شهرستان ابركوه در عاشوراي حسيني سابقا بعضي از افراد بعنوان عزاداري قمه مي زدند كه امسال بخاطر سواستفاده دشمنان اسلام و فتاواي مراجع عظام تقليد مبني بر اعراض از قمه زني اين كار منع شد و از انجام آن خودداري نموده و مردم با حضور در پايگاه هاي انتقال خون سيار سازمان انتقال خون يزد كه با همكاري هلال احمر ابركوه در اين شهر مستقر بودند 400 واحد خون خود را طي تاسوعا و عاشورا اهدا كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.